3 Temmuz 2013 Çarşamba

ADALARA TUTSAK

ADALARA TUTSAK...





ADALARA TUTSAK
Bu fotoğrafı yaklaşık 3 ay önce çektim. Sahile çok yakın oturmama rağmen uzun bir müddet gidememiştim.Gittiğimde de bu manzarayla karşılaştım. İlk başta anlam veremedim kim, neden kayalıklara geçişi engellemiş olabilirdi diye düşünmeye başladım. Açıkçası denize ve adalara böyle tutsak bir haldeymiş gibi tellerin ardından bakmak hiç alışık olmadığım bir durum olduğundan beni çok rahatsız etti. En sonunda kendisine danışabileceğim birini buldum ve bu kötü manzaranın geçici bir süreliğine yapıldığını öğrendim. Sahilimiz büyüyormuş çok fazla kullanım alanımız olacakmış...Lunaparklar, buz pateni alanı, açık hava tiyatrosu, sinema salonu, tenis sahası, cafeler v.s... Aslında kısaca Sahil Dolgu Projesi diye adlandırabiliriz..
Adalara teller üzerinden bakmak hiç hoşuma gitmedi ama yapılacak çalışmaları da merak ediyorum biran önce bitmesini umuyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder